NASLOVNA TELEFONSKI IMENIK FAQ
°C vrijeme
U protekla tri dana u Klinici za porodiljstvo KCUS rođeno je 20 beba, od toga 12 dječaka i 8 djevojčica. - U protekla tri dana u Klinici urgentne medicine KCUS pregledano je295 pacijenata. U internističkoj ambulanti 148, a u hirurškoj ambulanti 147 pacijenata.
Objavljeno : 24.7.2017 u 09:10 Svi izvještaji
U protekla tri dana u Klinici za porodiljstvo KCUS rođeno je 20 beba, od toga 12 dječaka i 8 djevojčica.
U protekla tri dana u Klinici urgentne medicine KCUS pregledano je295 pacijenata. U internističkoj ambulanti 148, a u hirurškoj ambulanti 147 pacijenata.
Facebook stranica Youtube kanal
BOS
ENG
Smanji tekst
Povečaj tekst
BRIGA ZA ZDRAVLJE PACIJENTA NA PRVOM MJESTU
ETIČKA LINIJA
ANONIMNA PRIJAVA NEPRAVILNOSTI
+387 (0) 33 297 000
Centrala UKCS Informacije
O UKCS-U KLINIKE I SLUŽBE ODNOSI S JAVNOŠĆU KONKURSI I OGLASI ZAKONI KONTAKTI INFORMACIJA ZA PACIJENTE

SAOPĆENJE ZA JAVNOST

Četvrtak 16. feb/vel 2017.

 

U poslijednjih nekoliko dana na pojedinim portalima pojavila se informacija da je generalna direktorica KCUS, prof.dr.Sebija Izetbegović, kreirala fb fun page. Ovim putem želimo demantovati te navode. Generalna direktorica, prof.dr.Sebija Izetbegović nema svoj fb profil kao ni fun page, niti isti vodi bilo ko od njenih „bliskih saradnika", kako se to navodi na pojedinim portalima. Zvanično je zatraženo ukidanje iste.

KCUS i generalna direktorica KCUS, prof.dr.Sebija Izetbegović, ograđuju se od svih „statusa" i objava putem ove ali i ostalih društvenih mreža.

 

 

 

 

 

                                                                                       PRESS KCUS 

KCUS
KCUS - Četvrtak 27. jul/srp 2017.
Preuzeti tekst iz Sedmičnog časopisa STAV
KCUS - Četvrtak 20. jul/srp 2017.
SAOPĆENJE ZA JAVNOST
KCUS - Četvrtak 20. jul/srp 2017.
Oglas za prijem u radni odnos
Klinika za hemodijalizu - Ponedjeljak 17. jul/srp 2017.
Najveći nefrološki naučni skup BANTAO u Sarajevu
KCUS - Petak 14. jul/srp 2017.
Saopćenje za javnost
KCUS - Srijeda 12. jul/srp 2017.
Ispravka javnog poziva